Python Obiektowość

Python Obiektowość

Plan kursu:

Obiektowość:

  • Lekcja 1: Tworzymy pierwszą klasę i obiekt
  • Lekcja 2: Inicjalizowanie pól składowych klasy oraz implementacja metod składowych klasy
  • Lekcja 3: Enkapsulacja, hermetyzacja, TDA
  • Lekcja 4: Magic methods (__str__ oraz __repr__)
  • Lekcja 5: Magic methods (__eq__ oraz __hash__)
  • Lekcja 6: Przeładowanie operatorów relacji
  • Lekcja 7: Przeładowanie operatorów arytmetycznych
  • Lekcja 8: Klasa do szyfrowania napisów szyfrem Cezara
  • Lekcja 9: Obiekt jako funkcja, operator del, operator indeksowania
  • Lekcja 10: Asocjacja, agregacja, kompozycja
  • Lekcja 11: Praktyczny przykład użycia kompozycji
  • Lekcja 12: Praktyczny przykład użycia agregacji
  • Lekcja 13: Argumenty pozycyjne oraz nazwane w funkcji
  • Lekcja 14: Przekazywanie do funkcji argumentów w formie kontenera danych
  • Lekcja 15: Definiowanie dla funkcji argumentów tylko pozycyjnych lub tylko nazwanych
  • Lekcja 16: Dekorator @classmethod i metody klasy
  • Lekcja 17: Obiekt cls oraz class attributes
  • Lekcja 18: Dekorator @staticmethod i metody statyczne
  • Lekcja 19: Dekorator @property
  • Lekcja 20: Współdzielenie class attribute przez klasę oraz jej obiekty
  • Lekcja 21: Klasa jako obiekt
  • Lekcja 22: Specjalne atrybuty klasy
  • Lekcja 23: Omawiamy różnice pomiędzy metodami __new__ oraz __init__
  • Lekcja 24: Metaklasa, introspekcja, refleksja
  • Lekcja 25: Dynamiczne generowanie kodu
  • Lekcja 26: Praktyczny przykład wykorzystania metaprogramowania – Część 1
  • Lekcja 27: Praktyczny przykład wykorzystania metaprogramowania – Część 2
  • Lekcja 28: Dekorator @dataclass – Część 1
  • Lekcja 29: Dekorator @dataclass – Część 2
  • Lekcja 30: Zadanie praktyczne – Klasa Vector
  • Lekcja 31: Zadanie praktyczne – Klasa Vector – Implementacja z wykorzystaniem magic methods
  • Lekcja 32: Zadanie praktyczne – Klasa BankAccount
  • Lekcja 33: Zadanie praktyczne – Klasa BankAccount
  • Lekcja 34: Zadanie praktyczne – Klasa Student
  • Lekcja 35: Zadanie praktyczne – Klasa StudentsService

Dziedziczenie, polimorfizm, abstrakcyjność:

  • Lekcja 1: Dziedziczenie
  • Lekcja 2: Nadpisywanie metod (method overriding)
  • Lekcja 3: Składniki które są i nie są dziedziczone oraz metoda @classmethod w kontekście dziedziczenia
  • Lekcja 4: Metoda @staticmethod oraz name mangling w kontekście dziedziczenia
  • Lekcja 5: Polimorfizm
  • Lekcja 6: Porównanie polimorfizmu dynamicznego i duck typing
  • Lekcja 7: Dziedziczenie wielokrotne
  • Lekcja 8: Dziedziczenie wielokrotne i problem diamentowy
  • Lekcja 9: Abstrakcyjność
  • Lekcja 10: Praktyczny przykład wykorzystania dziedziczenia na przykładzie programu symulującego ORM
  • Lekcja 11: Dziedziczenie typów wbudowanych
  • Lekcja 12: Typy wyjątków i obsługa wyjątków
  • Lekcja 13: Wyjątek typu Exception
  • Lekcja 14: Bloki else oraz finally w sekcji przechwytywania i obsługi wyjątków
  • Lekcja 15: Zasada rzucaj szybko, przechwytuj wolno
  • Lekcja 16: Pozyskiwanie dodatkowych informacji o wyjątku
  • Lekcja 17: Ponowne rzucanie wyjątku (mechanizm re-throw)
  • Lekcja 18: Definiowanie wyjątków programisty
  • Lekcja 19: Mechanizm zero-cost exceptions
  • Lekcja 20: ExceptionGroup oraz except*
  • Lekcja 21: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Point oraz Point3D
  • Lekcja 22: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Point oraz Point3D
  • Lekcja 23: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Point oraz Point3D
  • Lekcja 24: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Point oraz Point3D
  • Lekcja 25: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Point oraz Point3D
  • Lekcja 26: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Point oraz Point3D
  • Lekcja 27: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Point oraz Point3D
  • Lekcja 28: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Point oraz Point3D
  • Lekcja 29: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Product oraz ExtraProduct
  • Lekcja 30: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Product oraz ExtraProduct
  • Lekcja 31: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Product oraz ExtraProduct
  • Lekcja 32: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Product oraz ExtraProduct
  • Lekcja 33: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Product oraz ExtraProduct
  • Lekcja 34: Zadanie praktyczne – Dziedziczenie, zarządzanie obiektami klas Product oraz ExtraProduct

Enum, Structural Pattern Matching:

  • Lekcja 1: Podstawowe właściwości Enum
  • Lekcja 2: Zarządzanie wartościami obiektów typu wyliczeniowego
  • Lekcja 3: Specjalne rodzaje typów wyliczeniowych (IntEnum, Flag)
  • Lekcja 4: Specjalne rodzaje typów wyliczeniowych (IntFlag, StrEnum)
  • Lekcja 5: Wprowadzenie do Structural Pattern Matching
  • Lekcja 6: Wykorzystanie mechanizmu Structural Pattern Matching do pracy z różnymi postaciami danych
  • Lekcja 7: Structural Pattern Matching – Capture Pattern, OR Pattern
  • Lekcja 8: Structural Pattern Matching – Aliasy, Literal Pattern, Value Pattern
  • Lekcja 9: Structural Pattern Matching – Praca z Enum, Wildcard Pattern, Guards

Opinie

Brak wystawionych opinii
    Zamówienie

    Kategorie:

    od

    40.00

    PLN

    Zamów
    Copyright © 2025 KM PROGRAMS KRZYSZTOF MAKOWSKI. Szkolenia napędza platforma Publigo

    Polityka prywatności